Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Nowy
6 900,00 zł
6 900,00 zł
Nowa rama CBT Italia. Tym razem włoska manufaktura zaprezentowała gravelowy model GRAk.
25 Przedmioty
DOSTĘPNA (czas oczekiwania 30 dni)
Gravelowe Aero - tak można by scharakteryzować tą ramę. Prześwit pozwala na użycie opon 45mm. Rama wykonana jest z włókien T700 3K HM, a punktach bardziej narażonych na działanie sił użyto grafitowego kevlaru.
Specyfikacja techniczna ramy:
Waga ramy: 1600 g dla rozmiaru 52 (waga z widelcem)
Wkład suportu: BSA
Wewnętrzne prowadzenie linek
Rama kompatybilna z osprzętem mechanicznym i elektronicznym
Mocowanie przedniej przerzutki na hak
Zacisk sztycy: 27,2 mm
Widelec: karbon (w zestawie)
Główka steru:1”1/2
Sztywna oś: TA12x100, TA12x142
Maksymalna szerokość opon: 45mm
Gwarancja: 2-lata
W zestawie: rama, widelec, stery, zacisk sztycy
Dostępne rozmiary: 45, 49, 52, 54, 56
CBT ITALIA- historia
C.B.T. Italia (Construction Bicycles Tardivo) została założona w połowie 1950 roku przez Giovanni Tardivo, regionalnego sprzedawcę I dystrybutora części rowerowych i motocyklowych.
Na początku lat 70’tych do biznesu ojca dołączył syn Guido, których rozwinął rodzinną firmę poprzez produkcję wyścigowych rowerów i ram.
Na początku lat 80’tych do firmy dołączył drugi z synów - Bruno. W tym czasie stal była jedynym materiałem stosowanym do produkcji ram rowerowych, ale C.B.T. Italia była już w stanie odróżnić swoje produkty od wprowadzenia czarnych chromowanych końcówek widelca czy krótszego tylnego trójkątu ramy. Pod koniec lat osiemdziesiątych, wraz z odejściem założyciela Giovanniego Tardivo, podstawowa działalność firmy przesunęła się z produkcji rowerowej na przemysłową. Inwestycje w innowacyjne maszyny umożliwiły C.B.T. Italia specjalizuje się w przetwarzaniu stali nierdzewnej i aluminium. Firma zastosowała tę nową technologię, pierwotnie opracowaną dla przemysłu lotniczego, do rowerów drogowych / wyścigowych. Wynik był niczym innym, jak sukcesem. Aluminium powoli zaczęło zastępować stal w produkcji rowerów. Ramy stały się lżejsze i dostosowane do klienta.
W następstwie nowego tysiąclecia C.B.T. Italia pozostaje zaangażowana w ciągły rozwój produkcji ram rowerowych. Wraz z wprowadzeniem włókien węglowych firma ma teraz możliwość produkcji ram, które łączą lekkość aluminium ze stylem i wygodą. W 2002 r. C.B.T. Italia przetestowała swoją prototypową ramę karbonową w kobiecym Tour de France. Końcowym rezultatem była koszulka „Maillot Jaune”. Prototypowa rama karbonowa zbudowana została w całości w zakładzie w Cuneo we Włoszech.
CBT ITALIA - dzisiaj
Firma zajmuje się produkcją rowerów i ram szosowych. Nasza filozofia pozostała niezmieniona: utrzymać jakość zamiast ilości, wykorzystując najwyższej jakości materiały i innowacyjną technologię, obsługując klientów o szczególnych wymaganiach.
Nasze ramy zbudowane są w całości z włókna węglowego 3K, VHM lub HM. Nasza technologia pozwala nam dostosowywać nasze ramy w wersjach standardowej, sloppingowej i niestandardowej. Położenie geograficzne firmy (północne Włochy przy granicy francuskiej i kilka kilometrów do Monte-Carlo) sprzyja jej rozwojowi i współpracy z rynkiem międzynarodowym. Kierując się naszymi zasadami, chcemy, aby nasz produkt trafiał na rynek globalny z tą samą jakością, serwisem i dostawą, która była z nami od początku firmy.
Nie ma komentarzy