Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Vitoria Ultimate SK to rama o lekkiej aerodynamicznej geometrii, ale idealna na trasy długodystansowe, szybkie podjazdy i na płaskim terenie.
Najnowszy model ramy Sintesi FLU to idealna pozycja dla zawodników, którzy poszukują najsztywniejszej ramy do ścigania w cyclocrossie. Cel jaki przyświecał konstruktorom był jeden - zaprojektowanie najszybszej ramy do cyclocrossu. Efekt wyszedł niesamowity. Poznajcie FLU CX model 2024.
Najnowszy model ramy Sintesi FLU to idealna pozycja dla zawodników, którzy poszukują najsztywniejszej ramy do ścigania w cyclocrossie. Cel jaki przyświecał konstruktorom był jeden - zaprojektowanie najszybszej ramy do cyclocrossu. Efekt wyszedł niesamowity. Poznajcie FLU CX model 2024.
Karbonowa rama monocoque wykonana w technologii monolit-microspace. Oznacza to, że cała rama jest jednoczęściowa (większość producentów ram monocoque „skleja się” z kilku części) technologia mikroprzestrzeni wykorzystuje spoiwa z nanocząsteczkami, dzięki czemu uzyskana jednostka osiąga doskonałe parametry w zakresie sztywności, wytrzymałości i trwałości.
Karbonowa rama monocoque wykonana w technologii monolit-microspace. Oznacza to, że cała rama jest jednoczęściowa (większość producentów ram monocoque „skleja się” z kilku części) technologia mikroprzestrzeni wykorzystuje spoiwa z nanocząsteczkami, dzięki czemu uzyskana jednostka osiąga doskonałe parametry w zakresie sztywności, wytrzymałości i trwałości.
Rama CBT Italia NECER 99 to model 2021 pochodzący z włoskiej manufaktury. Wersja tylko pod hamulce tarczowe.
Rama CBT Italia NECER 99 to model 2021 pochodzący z włoskiej manufaktury. Wersja tylko pod hamulce tarczowe.
Rama CBT Italia NECER 99 to model 2021 pochodzący z włoskiej manufaktury. Wersja tylko pod hamulce tarczowe.
Rama CBT Italia NECER 99 to model 2021 pochodzący z włoskiej manufaktury. Wersja tylko pod hamulce tarczowe.
Rama CBT Italia NECER 99 to model 2021 pochodzący z włoskiej manufaktury. Wersja tylko pod hamulce tarczowe.