Rama gravelowa ALAN Xtreme Gravel - kolor Golden Purple
  • Nowy

Rama gravelowa ALAN Xtreme Gravel - kolor Golden Purple

ALAN BIKE

Nowy Xtreme Gravel został zaprojektowany przez połączenie niektórych cech konstrukcyjnych poprzednich generacji modeli Xtreme Gravel z nowoczesnymi specyfikacjami, takimi jak w pełni zintegrowane prowadzenie kabli, które zapewnia bardzo gładki wygląd bez bałaganu kabli w obszarze kierownicy. Monocoque carbon frame zapewnia doskonałą absorpcję drgań, a widelec, dzięki swojemu szczególnemu kształtowi, gwarantuje wyjątkowe prowadzenie roweru, zapewniając świetną jazdę i doskonałą kontrolę na każdej nawierzchni. 

Rozmiar : S
check W magazynie
Pospiesz się! Tylko 5 sztuk pozostało w magazynie.
6 837,00 zł
Brutto
DOSTĘPNA (czas realizacji 30 dni)
Ilość

Rower odpowiedni zarówno do użytku „gravel racing”, ze względu na swoją reaktywność i prowadzenie, jak i do użytku „gravel adventure”, ze względu na wygodę, prowadzenie i specjalne wsparcie dla bikepackingu.
Wszystkie ramy malowane są pod dane zamówienie we Włoszech - - możliwe wykonanie za dodatkową opłatą personalizowanego malowania
Specyfikacja:
Rama: karbonowa: Alan Gravel XC- 1180g (pięć rozmiarów S,M,L,XL,XXL
Widelec: Full Carbon - stery w zestawie (490g) - otwory do mocowania bagażników i błotników montowanych na ramie/widelcu
Mocowanie hamulca: Flat Mount
Średnica sztycy: 27,2 mm
Maksymalna szerokość opony: 45mm 
Taperowana główka ramy: 1 1/2" - 1/2", zintegrowane stery Deda DCR
Sztywna oś: przód 12x100m, tył 12x142
Wewnętrzne prowadzenie linek DCR
Wkład supportu  86.5 x 41
Możliwość montażu zarówno napędu 2x jak i 1x
2 uchwyty na bidon wewnątrz głównego trójkąta, 1 uchwyt na akcesoria/butelkę na spodzie rury dolnej
HISTORIA MARKI
Firma ALAN została założona w 1972 roku przez inż. Falconiego Lodovico, a jej nazwa pochodzi od imion jego synów Alberto (AL) i Annamaria (AN).
Alan rozpoczął produkcję ram rowerów wyścigowych w 1972 roku, a pierwsze ramy były dostępne w wersji aluminiowej. Ramy zostały skonstruowane przy użyciu unikalnej metody polegającej na łączeniu rur i mocowań za pomocą specjalnego kleju, który pochodzi z przemysłu lotniczego. Metoda ta stała się czynnikiem wyróżniającym Alana, co zostało dobrze odnotowane przez wysokiej jakości ramy opracowane i przetestowane podczas wyścigów na przestrzeni lat, co pozwoliło na tworzenie innowacyjnych, a jednocześnie funkcjonalnych rozwiązań poprzez łączenie różnych materiałów, które są zwykle niedostępne przy użyciu tradycyjnych metod spawania.
W 1976 roku technologia ta została również wykorzystana do produkcji ram z włókna węglowego przez zestawy rur Toray Industries, a pierwsza rama została również przetestowana przez Japan Vehicle Inspection Association.
Tak więc Alan był pierwszą firmą na świecie, która produkowała ramy aluminiowe i karbonowe.
 
Od samego początku. Alan zawsze współpracował z zespołami i mistrzami na poziomie amatorskim i profesjonalnym, niezależnie od tego, czy chodzi o szosę, kolarstwo przełajowe czy tor. Pozwoliło to na wprowadzanie modyfikacji i ulepszeń na podstawie ich testów i konsultacji. Alan sponsorował zespoły takie jak Magniflex, Vibor, GBC, Selle Royal, Fiorella, Famcucine, Alfa-Lum, Teka (Hiszpania), Varta/Café de Colombia, Fangio (Belgia), Fanini Remac, Fanini 7UP, Fanini Pepsi, Fanini Amore i Vita z niektórymi mistrzami takimi jak Basso, Bertoglio, Gavazzi, Baronchelli, Beccia, Battaglin, Vandi, Thevenet, Kuiper, Lejretta, Parra, Lucio Herrera, Johansson, Pedersen, pistards Golinelli (dwukrotni mistrzowie świata), Clark, Risi, Brugna, Villa. Szczególny sukces odnieśliśmy w kolarstwie przełajowym z wielkimi mistrzami na poziomie międzynarodowym, którzy używali naszych ram w swoich najważniejszych zwycięstwach.
 
Legendy kolarstwa przełajowego, takie jak Zweifel, Liboton, Stamnijder, Di Tano, Simunek, Thaler, Kluge, a w 2012 roku Holender Mathieu Van der Poel zdobył swój pierwszy tytuł mistrza świata w kategorii Junior na rowerze Alan.
: 5 Przedmioty
Pospiesz się! Tylko 5 sztuk pozostało w magazynie.

You might also like