Rama przełajowa / gravel KONA JAKE the SNAKE CX DISC

Nowy

2 020,00 zł

Kona Jake the Snake CX jest jednym z najlepiej sprzedających się modeli Kony i nie bez powodu. Konstrukcja ramy i jej specyfikacja łączą się, aby stworzyć rower godny wyścigu bez przekraczania granicy. Zabierz go na lokalny wyścig CX, wybierz się na weekendową wycieczkę.

Więcej szczegółów

5 Przedmioty

DOSTĘPNA (czas realizacji do 7 dni)

Modele Jake ze stopu aluminium mają wyrafinowaną geometrię z dolnym wspornikiem dolnym, nieco wyższą główką ramy i nieco krótszą górną rurą. W rezultacie rower jest stabilny i pozwala kolarzowi osiągnąć bardziej neutralne dopasowanie, jednocześnie zachowując dziedzictwo wyścigowe.

“This bike is a serious piece of kit. And it has a fun side too.”
—grit.cx (United Kingdom)

  • Materiał ramy: Kona Race Light 7005 Aluminum Butted
  • Widelec: Kona Full Carbon CX Race Disc
  • Sztywna oś przód 12x100, QR
  • Zalecane stery (brak w zestawie) FSA no 57B
  • wkład suportu BSA
  • Maksymalna szerokość opony 40mm (42 przy użyciu rozmiaru 650b)
  • Średnica sztycy: 31.6mm
KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM BUTTED
Kona Race Light 7005/6061 jest lżejsze i zorientowane bardziej na jakość wykonania niż standardowe aluminium 7005. Zaprojektowane, aby spełnić najwyższe wymagania podczas wyścigów. Race Light 7005/6061 wykorzystuje specjalne przekroje rur, aby uzyskać cieńszą ściankę w miejscach spawów oraz w ważnych miejscach ramy, zapewniając nieprawdopodobną wytrzymałość i sztywność podczas jazdy. Usunęliśmy nadmiar materiału w pozostałych miejscach ramy, aby maksymalnie zejść z wagi i zapewnić idealny stosunek pomiędzy szybkością i sztywnością. Główny nacisk został położony na jakość wykonania, niską wagę oraz szybkość według założeń Kona.
 
    
  
    
 ZINTEGROWANE STERYZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
    
 STOŻKOWA GŁOWKA RAMYTAPEROWANA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.

Prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu w celu sprawdzenia dostępności danego rozmiaru ramy.

Nie ma komentarzy

Napisz recenzję

Rama przełajowa / gravel KONA JAKE the SNAKE CX DISC

Rama przełajowa / gravel KONA JAKE the SNAKE CX DISC

Kona Jake the Snake CX jest jednym z najlepiej sprzedających się modeli Kony i nie bez powodu. Konstrukcja ramy i jej specyfikacja łączą się, aby stworzyć rower godny wyścigu bez przekraczania granicy. Zabierz go na lokalny wyścig CX, wybierz się na weekendową wycieczkę.

Napisz recenzję

Produkty Powiązane