Rama przełajowa / gravel KONA PRIVATE JAKE CX

Nowy

2 059,00 zł

Private Jake to rama dla osób, które oczekują więcej. Dzięki wyścigowej geometrii CX oraz poziomym, regulowanym hakom jest to nasz najbardziej uniwersalny rower z grupy rowerów przełajowych. Idealny do wyścigów, jazdy w mieście oraz eksploracji bezdroży. Regulowane haki pozwalają zrobić single speeda.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

DOSTĘPNA (czas realizacji do 7 dni)

Ostatnie egzemplarze!

“This bike is a serious piece of kit. And it has a fun side too.”
—grit.cx (United Kingdom)

  • Materiał ramy: Kona Race Light 7005 Aluminum Butted
  • Widelec: Kona Full Carbon CX Race Disc
  • Sztywna oś przód 12x100, tył 12x142
  • Pressfit
  • Maksymalna szerokość opony 40mm (42 przy użyciu rozmiaru 650b)
  • Średnica sztycy: 31.6mm
  • brak sterów w zestawie (zaleceny model FSA n57SC)

Technologie

KONA RACE LIGHT 7005 ALUMINUM

Kona Race Light 7005/6061 jest lżejsze i zorientowane bardziej na jakość wykonania niż standardowe aluminium 7005. Zaprojektowane, aby spełnić najwyższe wymagania podczas wyścigów. Race Light 7005/6061 wykorzystuje specjalne przekroje rur, aby uzyskać cieńszą ściankę w miejscach spawów oraz w ważnych miejscach ramy, zapewniając nieprawdopodobną wytrzymałość i sztywność podczas jazdy. Usunęliśmy nadmiar materiału w pozostałych miejscach ramy, aby maksymalnie zejść z wagi i zapewnić idealny stosunek pomiędzy szybkością i sztywnością. Główny nacisk został położony na jakość wykonania, niską wagę oraz szybkość według założeń Kona.

 

ZINTEGROWANE STERY

Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.


STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY

Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.

DOSTĘPNE ROZMIARY: 48, 49, 51

Prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu w celu sprawdzenia dostępności danego rozmiaru ramy.

Nie ma komentarzy

Napisz recenzję

Rama przełajowa / gravel KONA PRIVATE JAKE CX

Rama przełajowa / gravel KONA PRIVATE JAKE CX

Private Jake to rama dla osób, które oczekują więcej. Dzięki wyścigowej geometrii CX oraz poziomym, regulowanym hakom jest to nasz najbardziej uniwersalny rower z grupy rowerów przełajowych. Idealny do wyścigów, jazdy w mieście oraz eksploracji bezdroży. Regulowane haki pozwalają zrobić single speeda.

Napisz recenzję

Produkty Powiązane