ROWER CBT ITALIA BLADE99 E-BIKE GRAVEL
  • Nowy

ROWER CBT ITALIA BLADE99 E-BIKE GRAVEL

CBT ITALIA

Lekka i niezwykle wydajna bateria, która pozwoli nam dotrzeć wszędzie tam, gdzie poprowadzą nas koła.

Rozmiar : 49
check W magazynie
Pospiesz się! Tylko 5 sztuk pozostało w magazynie.
15 999,00 zł
Brutto
DOSTĘPNA (czas oczekiwania 14-21 dni)
Ilość

Po wprowadzeniu na rynek E-Road ARTIK-09 marka C.B.T. Italia z siedzibą w Cuneo specjalizująca się w ramach z włókna węglowego i rowerach wyścigowych, prezentuje na rynkach europejskich swój pierwszy elektryczny rower gravelowy
BLADE99 to projekt w całości wykonany we Włoszech, z ramą i akumulatorem C.B.T., zminiaturyzowanym silnikiem i unikalną aplikacją do sterowania.
Jest to jeden z najlżejszych rowerów gravelowych w tej kategorii (13,2 kg) z maksymalną pojemnością akumulatora dostępną obecnie na rynku (430 Wh efektywnej).
BLADE99 dodaje optymalny rozkład masy, z silnikiem na tylnej piaście zrównoważonym przez akumulator na dolnej rurze, całkowicie wyjmowaną baterią i możliwością kalibracji wspomagania silnika w zależności od nachylenia drogi lub tętna.

RAMA
BLADE99 jest zbudowany na ramie z włókna węglowego C.B.T. Italia o wadze zaledwie 900 gramów wywodzącym się z tradycji wyścigów szosowych tej marki. Zaprojektowany specjalnie dla linii rowerów elektrycznych z Cuneo, ma charakterystyczne gniazdo na rurze dolnej, na baterię w kształcie „podkowy”, z automatycznym zamknięciem, które zapobiega wibracjom i niebezpieczeństwu odczepienia.

Dostępna jest pięć rozmiarów, od 49 do 58. Połączenia elektryczne między silnikiem a baterią są zintegrowane z ramą i zabezpieczone przed wodą i wilgocią.

SILNIK
Miniaturyzacja komponentów silnika a zarazem maksymalizacja mocy przekazywanej na koło i zrównoważenie ciężarów: jego umieszczenie na tylnym kole, z innowacyjnym systemem bezszczotkowym i bez biegów, zapobiega rozproszeniu i zamienia rzeczywiste 250 watów na pełną energię na kole.
Wspomaganie wysiłku rowerzysty jest regulowane w zależności od nachylenia, dzięki żyroskopowi zamontowanemu na rowerze; aplikacja umożliwia również powiązanie wspomagania z tętnem rowerzysty. Oba systemy można łączyć i/lub są niezależne.

AKUMULATOR
W przeciwieństwie do tego, co dzieje się w tradycyjnym e-gravelu, pojemność akumulatora jest tutaj maksymalnie wykorzystana, przy czym nominalne 378 Wh skutecznie zwraca 430 Wh.
Akumulator jest całkowicie wyjmowalny. Jego siedzisko na ramie zostało zaprojektowane tak, aby pochłaniać zderzenia i zapobiegać wibracjom, eliminując ryzyko odczepienia dzięki zamknięciu w kształcie „podkowy”.

APLIKACJA I SMARTWATCH
Podobnie jak wszystkie rowery elektryczne C.B.T. Italia, BLADE99 korzysta również ze specjalnej aplikacji, która jest niezwykle intuicyjna w obsłudze. Aplikacja CBT E-Bike, dostępna na Androida (i w trakcie opracowywania na iOS), łączy się ze smartwatchem dostarczonym z rowerem i odbiera z niego dane dotyczące tętna rowerzysty; komunikuje się również z żyroskopem zamontowanym na rowerze, który odczytuje nachylenie drogi. Te dwa czynniki mogą, oddzielnie lub razem, według wyboru rowerzysty, kontrolować dostarczanie wspomagania pedałowania, zgodnie z 5 różnymi konfigurowalnymi poziomami.
Wszystkie elektroniczne części BLADE99 zostały certyfikowane przez niezależne laboratorium Teseo (grupa Eiffage), które może pochwalić się współpracą o najwyższym profilu w dziedzinie lotnictwa, motoryzacji i wojskowości.

WYPOSAŻENIE

Wyposażenie jest najwyższej klasy. BLADE99 jest wyposażony w grupę osprzętu SRAM Apex 1 HRD (1X11 z hamulcami tarczowymi), aluminiowe koła DT SWISS, kierownicę Deda Gravel 100, mostek kierownicy Deda Zero i sztycę siodełka; siodełko Selle Italia opony Vittoria Terreno TLR 700x32, ładowarkę akumulatora ze złączem bezpieczeństwa Phoenix.

BLADE99 to rower odpowiedni do pokonywania lekkich dróg żwirowych, ale nadaje się również do jazdy po drogach. 

WAGI I CENA
Ważąc łącznie 13,25 kg (w rozmiarze 54) i mając ramę ważącą zaledwie 900 gramów (akumulator 2280 gramów: najlżejszy na rynku o takim poziomie pojemności), BLADE99 jest „lekki”, z dużą łatwością jazdy zarówno po żwirze, jak i po drodze. Gdziekolwiek zaprowadzi nas koło, BLADE99 zaoferuje pożądaną moc, bez uszczerbku dla prowadzenia i bez konieczności przechowywania dodatkowej baterii w plecaku.

Rower, dostępny w rozmiarach 49, 52, 54, 56 i 58, jest w sprzedaży za 15999 PLN

Przed wysłaniem do kupującego każdy nowy pojazd jest testowany na stanowiskach testowych, poddając akumulator pełnemu cyklowi ładowania i rozładowywania, z symulacją 100 km podróży.


Specyfikacja techniczna:

Waga ramy CBT ITALIA BLADE 900g (karbonowa)
Wkład suportu: BSA
Wewnętrzne prowadzenie linek
Rama kompatybilna z osprzętem mechanicznym i elektronicznym 
Główka steru:1”1/2
Sztywna oś: TA12x100, TA12x142
Grupa: SRAM APEX 1 HRD 1x11 DISC
Kierownica: DEDA Grave 100
Mostek: DEDA ZERO alloy
Siodełko SELLE ITALIA MODEL X
Sztyca DEDA ZERO
Koła: DT SWISS
Opony: Schwalbe CX 700x30
Waga: 13,250 kg (size 54)
Bateria: 420 W/h
Wyświetlacz
Aplikacja E-Bike na Androida


Dostępne rozmiary: 45, 49, 52, 54, 56 i 58


CBT ITALIA- historia

C.B.T. Italia (Construction Bicycles Tardivo) została założona w połowie 1950 roku przez Giovanni Tardivo, regionalnego sprzedawcę I dystrybutora części rowerowych i motocyklowych. 

Na początku lat 70’tych do biznesu ojca dołączył syn Guido, których rozwinął rodzinną firmę poprzez produkcję wyścigowych rowerów i ram. 
Na początku lat 80’tych do firmy dołączył drugi z synów - Bruno. W tym czasie stal była jedynym materiałem stosowanym do produkcji ram rowerowych, ale C.B.T. Italia była już w stanie odróżnić swoje produkty od wprowadzenia czarnych chromowanych końcówek widelca czy krótszego tylnego trójkątu ramy. Pod koniec lat osiemdziesiątych, wraz z odejściem założyciela Giovanniego Tardivo, podstawowa działalność firmy przesunęła się z produkcji rowerowej na przemysłową. Inwestycje w innowacyjne maszyny umożliwiły C.B.T. Italia specjalizuje się w przetwarzaniu stali nierdzewnej i aluminium. Firma zastosowała tę nową technologię, pierwotnie opracowaną dla przemysłu lotniczego, do rowerów drogowych / wyścigowych. Wynik był niczym innym, jak sukcesem. Aluminium powoli zaczęło zastępować stal w produkcji rowerów. Ramy stały się lżejsze i dostosowane do klienta.

W następstwie nowego tysiąclecia C.B.T. Italia pozostaje zaangażowana w ciągły rozwój produkcji ram rowerowych. Wraz z wprowadzeniem włókien węglowych firma ma teraz możliwość produkcji ram, które łączą lekkość aluminium ze stylem i wygodą. W 2002 r. C.B.T. Italia przetestowała swoją prototypową ramę karbonową w kobiecym Tour de France. Końcowym rezultatem była koszulka „Maillot Jaune”. Prototypowa rama karbonowa zbudowana została w całości w zakładzie w Cuneo we Włoszech.

CBT ITALIA - dzisiaj

Firma zajmuje się produkcją rowerów i ram szosowych. Nasza filozofia pozostała niezmieniona: utrzymać jakość zamiast ilości, wykorzystując najwyższej jakości materiały i innowacyjną technologię, obsługując klientów o szczególnych wymaganiach.

Nasze ramy zbudowane są w całości z włókna węglowego 3K, VHM lub HM. Nasza technologia pozwala nam dostosowywać nasze ramy w wersjach standardowej, sloppingowej i niestandardowej. Położenie geograficzne firmy (północne Włochy przy granicy francuskiej i kilka kilometrów do Monte-Carlo) sprzyja jej rozwojowi i współpracy z rynkiem międzynarodowym. Kierując się naszymi zasadami, chcemy, aby nasz produkt trafiał na rynek globalny z tą samą jakością, serwisem i dostawą, która była z nami od początku firmy.

: 5 Przedmioty
Pospiesz się! Tylko 5 sztuk pozostało w magazynie.