ROWER CBT ITALIA ARTIK 09 E-BIKE / SH Ultegra R8020 DISC

Nowy

23 500,00 zł

CBT Italia ARTIK 09 to szosowy e-bike pochodzący z włoskiej manufaktury. Pierwszy e-bike z CBT Italia z całkowicie wyjmowanym akumulatorem, efektywną mocą 430 Wh i mocą wyjściową sterowaną tętnem. C.B.T. Italia to włoski „butik” z siedzibą w Cuneo, specjalizujący się w produkcji rowerów wyścigowych i ram z włókna węglowego. 

Więcej szczegółów

30 Przedmioty

DOSTĘPNA (czas oczekiwania 30 dni)

CBT Italia wprowadziło na rynek europejski e-bike, który ma stanowić precedens. ARTIK-09 jest owocem lat rozwoju, które doprowadziły do ​​zaprojektowania i wykonania tej całkowicie włoskiej produkcji. Posiada on zaawansowany technologicznie akumulator, wysoce wydajny silnik umieszczony na piaście koła i aplikację, która jest w stanie kontrolować moc wyjściową na podstawie tętna rowerzysty i pokonywanych wzniesień. ARTIK-09 ma ramę z włókna węglowego o popularnych geometrycznych kształtach tradycyjnych C.B.T. 

Bateria nowego e-bike'a została w całości zaprojektowana i wyprodukowana we Włoszech, w Cuneo, przy użyciu technologii 3D. Jest idealnie wkomponowana w pochyłą rurę ramy, można ją łatwo zdjąć i dzięki temu ładować w dowolnym miejscu, bez konieczności noszenia roweru. Pomimo zmniejszonej wadze i dzięki aluminiowej obudowie o grubości zaledwie półtora milimetra, jego potężny ładunek energetyczny stawia go na szczycie rynku: w rzeczywistości nowy akumulator CBT gwarantuje nominalną 378 Wh i niesamowicie efektywna moc 430 Wh. Oznacza to dodatkowe ładowanie 52% w porównaniu z tradycyjnymi modelami na rynku.

Zbudowany z wysokiej klasy komponentów, ogniw Samsung (lub Panasonic) i ładowarki z kontaktem Phoenix, bateria ARTIK-09 jest odpowiednim małym klejnotem technologicznym, zaprojektowanym razem z ramą, aby zapewnić harmonijną i funkcjonalną integrację. Sprzęgło z ładowarką nie jest pozostawione zwykłym uchwytom, ale wykorzystuje szczególny kształt ramy w kształcie podkowy, który utrzymuje akumulator przymocowany do roweru za pomocą automatycznego systemu mocowania. Dostosowanie silnika w ARTIK-09 ma na celu spełnienie trzech wymagań projektowych: wymóg estetyczny; wymóg funkcjonalny (duża moc wyjściowa); lepsze rozłożenie ciężaru, aby zaoferować produkt, który używany bez ładowarki nie ustępuje najlepszym rowerom szosowym marki. Te trzy punkty zostały z powodzeniem rozwiązane dzięki miniaturyzacji komponentów i pierwotnemu położeniu silnika, zamontowanego na tylnym kole: innowacyjny system typu bezszczotkowego, pozbawiony przekładni i bardzo wydajny przy podjeżdżaniu (przełożenie 13,5: 1). Dzięki napędowi na piaście nie ma rozproszenia mocy pochodzącej z przekładni łańcuchowej, a wszystkie 250 watów rzeczywistych jest odprowadzanych na koło: w ten sposób sprawność silnika sięga 91%. Co więcej, tylne ustawienie zapewnia doskonałe wyważenie ciężarów, a także pozwala ramie obnosić się z opływową konstrukcją. Przewody łączące między silnikiem a akumulatorem są wbudowane w ramę z poziomem bezpieczeństwa IP65 (odporność na wodę i wilgoć). Dzięki wyjmowanemu akumulatorowi i oporowi toczenia, odpowiednikowi roweru z normalną piastą, jest to przyjemny rower do jazdy nawet bez wspomagania elektrycznego. Dzięki wymianie tylnych haków możliwe jest zamontowanie tradycyjnego koła.

MAKSYMALNA INTERAKCJA
Karta elektroniczna wbudowana w silnik umożliwia dialog między smartwatchem dostarczanym przez C.B.T wraz z rowerem a jednostką napędową: dzięki temu możliwe jest ustawienie poziomu wspomagania w celu dopasowania do wymaganego tętna. Dedykowana aplikacja („CBT E-bike”), obecnie dostępna w Play Store na Androida, a za kilka miesięcy również na iOS, umożliwia spersonalizowanie wymaganego sygnału wyjściowego poprzez powiązanie go z tętnem lub za pomocą żyroskop z nachyleniem drogi. Tradycyjne poziomy pomocy, które nadal są dostępne, mogą obejmować trzy lub pięć różnych wyników. Wszystkie komponenty elektroniczne ARTIK-09 zostały certyfikowane przez niezależne laboratorium Teseo (grupa Eiffage), które może pochwalić się niezwykle głośną współpracą w przemyśle lotniczym, lotniczym i motoryzacyjnym, a także w zastosowaniach wojskowych. Produkowany w pięciu rozmiarach, od 49 do 58. Przed wysyłką każdy rower jest testowany na stanowiskach testowych, poprzez pełne naładowanie i rozładowanie akumulatora

Specyfikacja roweru: Rama: CBT ITALIA Artik 09
Grupa: Shimano Ultegra R8020 Disc
Kierownica: NIX Carbon KF001
Mostek: Deda Zero
Sztyca: NIX K-S47
Siodełko: Fizik Vento Argo R5
Koła: NIX for e-Bike
Opony: Veloflex Corsa
Waga: 12,7 dla rozmiaru 54
W zestawie brak pedałów

Bateria: 380 W/h (wyjmowana)
Smartwatch kontroluje tętno z bezpośrednim połączeniem z silnikiem
Moc efektywna na kole - 250W
Ładowanie akumulatora za pomocą złącza bezpieczeństwa SACC-M 8MS PHOENIX CONTACT
Aplikacja CBT E-Bike (dostępna na androida)

Bez pedałów

Dostępne rozmiary: 49, 52, 54, 56, 58


Prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu w celu ustalenia terminu odbioru roweru.

CBT ITALIA- historia

C.B.T. Italia (Construction Bicycles Tardivo) została założona w połowie 1950 roku przez Giovanni Tardivo, regionalnego sprzedawcę I dystrybutora części rowerowych i motocyklowych. 

Na początku lat 70’tych do biznesu ojca dołączył syn Guido, których rozwinął rodzinną firmę poprzez produkcję wyścigowych rowerów i ram. 
Na początku lat 80’tych do firmy dołączył drugi z synów - Bruno. W tym czasie stal była jedynym materiałem stosowanym do produkcji ram rowerowych, ale C.B.T. Italia była już w stanie odróżnić swoje produkty od wprowadzenia czarnych chromowanych końcówek widelca czy krótszego tylnego trójkątu ramy. Pod koniec lat osiemdziesiątych, wraz z odejściem założyciela Giovanniego Tardivo, podstawowa działalność firmy przesunęła się z produkcji rowerowej na przemysłową. Inwestycje w innowacyjne maszyny umożliwiły C.B.T. Italia specjalizuje się w przetwarzaniu stali nierdzewnej i aluminium. Firma zastosowała tę nową technologię, pierwotnie opracowaną dla przemysłu lotniczego, do rowerów drogowych / wyścigowych. Wynik był niczym innym, jak sukcesem. Aluminium powoli zaczęło zastępować stal w produkcji rowerów. Ramy stały się lżejsze i dostosowane do klienta.

W następstwie nowego tysiąclecia C.B.T. Italia pozostaje zaangażowana w ciągły rozwój produkcji ram rowerowych. Wraz z wprowadzeniem włókien węglowych firma ma teraz możliwość produkcji ram, które łączą lekkość aluminium ze stylem i wygodą. W 2002 r. C.B.T. Italia przetestowała swoją prototypową ramę karbonową w kobiecym Tour de France. Końcowym rezultatem była koszulka „Maillot Jaune”. Prototypowa rama karbonowa zbudowana została w całości w zakładzie w Cuneo we Włoszech.

Nie ma komentarzy

Napisz recenzję

ROWER CBT ITALIA ARTIK 09 E-BIKE / SH Ultegra R8020 DISC

ROWER CBT ITALIA ARTIK 09 E-BIKE / SH Ultegra R8020 DISC

CBT Italia ARTIK 09 to szosowy e-bike pochodzący z włoskiej manufaktury. Pierwszy e-bike z CBT Italia z całkowicie wyjmowanym akumulatorem, efektywną mocą 430 Wh i mocą wyjściową sterowaną tętnem. C.B.T. Italia to włoski „butik” z siedzibą w Cuneo, specjalizujący się w produkcji rowerów wyścigowych i ram z włókna węglowego. 

Napisz recenzję

Produkty Powiązane